lördag 30 juni 2012

Lördag

Nu är vi alena här på torpet igen.
Började fm med en tur till Fyndlagret så svärmor fick kolla läget och shoppa lite.
Sen tog vi en trip till stan och körde hem svärmor och sen åkte vi till jobbet och lämnade knivarna och tog en kaffe.
Passade på att handla på Maxi, hittar alltid saker som inte finns här i to, bla lemonad från Brämhult, så jäkla god!
Och sen blev det burgare till lunch.

Sen kom min goa skallebank tillbaka så jag la mig och sov en timma.

Nu har vi vart ute en sväng och sen blir det räkmackor!

Lite kort från dagen..




2 kommentarer:

  1. Den har vi ju till och med ute i dalstorp, men vi ligger ju lite före där ;)

    SvaraRadera
  2. Hehe kan jag tänka mig!
    Är nog mejerisnubben i to som inte vet hur man gör :)
    Puss

    SvaraRadera