måndag 4 juni 2012

Måndag

Sista lediga dagen denna helgen är snart slut.
Vi började dagen med besök på skene sjukhus, såg väl "ok" ut. Hoppas hoppas att det läker ihop snart!!

Sen var vi på Willys i Skene och handlade, superfin butik verkligen! Jag fastnade i deras bröd och konservavdelning hehe. Alltid kul att hitta nya, spännande saker.
Är så jäkla trött på Ica just nu, får ingen som helst inspiration när jag går där.

När vi kom hem gjorde jag färskpastarullar fyllda med zuccini, skinka och ost.
Man rullar ut den färska lasagnelängden och lägger på allt, sen rullar du och delar som när du gör bullar.
Lägg dom ovanpå tomatsås, använde dolmios färdiga, sedan häller du på bechamellsås (färdiggjord) och en massa ost. 25 min i ugnen!
Vi hade lantbröd som vi åt till och doppade i den goda såsen.
Kommer bilder men dom hamnar alltid längst ner.

Sedan tog vi tag i trista FK papper och jag började fixa barnrummet.

Har ställt ut skrivbordet i vardagsrummet tills vidare, får komma på en annan lösning nån annan dag :)
Nu ska det bara köpas klädskåp, skötbord och en matta.

Fick bryt idag igen, husbryt!
Blir galen av att inte ha plats med alla saker, vi har ju inte ens plats som det är nu.
Har lagt ut lite fula möbler på blocket idag med som vi har tröttnat på för läääängesedan :)

Imorgon kör jag helgdag, ledigt onsdag och resten av veckan halvdag.
Bra vecka!

Jag är inte korkad men när man bloggar från mobilen så blir bilderna på fel håll :) Och rutiga, varför?



2 kommentarer:

  1. Har satt upp oss på Erik Larssons nya lägenheter på Ulfhäll och hoppas på ett snabbt svar när och om man får en lägenhet <3

    SvaraRadera
  2. Haha. Stör mig oxå på att dom blir upp och ner. Jag måste spara dom i ett annat program först. Puss /c

    SvaraRadera