lördag 23 juni 2012

Mörn!

Ny dag och nya möjligheter! :)

Igår hade vi en helt ok dag, vi åkte ut till Hofsnäs redan vid 11 och tog en go fika och det var helt perfekt för det var inte alls mycket folk och långa köer.
Sen gick vi en sväng och Leia fick syn på 2 hästar som hon skulle rida på hehe. Hon förstår ju inte att det inte bara är att ta någons häst och dra..
Vi mutade henne med att vi åker till eddans hästar, vi går och köper lotter och kollar fiskedammen.
Men har hon bestämt sig så har hon.

Då är det som att nån har gjutit fast henne i backen.
Slutade med att Kisse fick bära en gallskrikandes L till bilen, varpå hon skrek heeeela vägen hem.
Jag har förjävliga gravidhormoner vissa dagar och igår var en sån dag. Jag var skittrött och less på Leias skrik så vi släppte av henne hos mormor o morfar och sen åkte jag hem och sov i 2 timmar..
Sen åt vi middag där uppe och Leia var bra smögen...
Kvällen bestod av go mat och film.
Första midsommar på 11 år som jag var nykter och inte gjorde nåt hehe, inte skitroligt men helt ok!

Idag hade jag plan på Gekås, men det är STÄNGT! Hade ju säkert vart en bra dag för det annars :)

Hoppas ni hade en fin dag igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar