tisdag 19 juni 2012

Kamp

Godagens!
Det har vart en hyffsad start på veckan. Jag och kisse lämnade av Leia på dagis och rullade mot Borås och sen släpptes jag av där för ett arbetspass och kisse for vidare till sin andra hemort Skene.
Inget nytt där, odling och som jag trodde nytt penicillin.
Att dom inte har några som helst lösningar eller tips förvånar och skrämmer mig.
Stackarn får hoppa över sin Norrlandsresa som han har sett fram så emot och resten av semestern blir väl inte heller så rockig.
Inte stå, böja, lyfta eller sitta för hans del.
Jag har bestämt mig för att jobba fram till havandeskapspenningen träder in iaf (14 aug).. Har inte så mycket mer ätt välja på än att bita ihop.

Efter läkare och jobb for kisse på möte och jag hämtade vårat troll

Alltid lika roligt när man smyger på henne för att sedan höra henne ropa - mamma mamma! Och sitta i bilen och höra om alla upptåg :) Finns inget bättre än att vara mamma <3 .....och inget som är så hjärtskärande heller. Det är många utbrott nu för tiden. Ett på morgonen vid 6, då ville hon ha pyjamas till dagis. Och ett nyss när hon ville sova i sin paljettklänning. Man kan inte ge sig men man kan heller inte ta alla fighter om allt. Hon testar verkligen våra gränser nu. Men det är ju inte hon som bestämmer. Känns som allt är kompromiss, kompromiss och räkna till 10 just nu. Innan spottades hon och slogs och det slutade med att en slinga löshår rycktes bort. Men man kan inte göra mer än att låta henne skrika klart på rummet och vänta till hon ropar mamma eller pappa och vill säga förlåt :) Älskade unge! Nu ska vi snart käka och sen ladda match!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar