lördag 16 juni 2012

Lördag!

Vilken jäkla skitmatch igår! Jag övervägde att åka ner till Ukraina och läxa upp killarna och ta över coachandet!
Vissa grejer var ju nästan pinsamt dåligt.
Tacka vet jag tjejfotboll ;)

Idag fick jag sova till halv 9! Fick gott kaffe och sen låg alla och kände och lyssnade på bebis i magen :)

Sedan åkte vi förbi invigningen av glasets hus men det räckte att åka förbi..
Efter det åkte vi till C&M och lånade ett metspö och gav oss sen ut på en tur.
2 aborrar på 10 minuter blev det men sen tröttnade jag o Leia :)
Skulle vart 25 grader o sol och haft en fikakorg till hands, då hade jag kunnat stå ut ett bra tag..

Annars har det inte hänt så mycket, är en riktig segisdag!
Vill göra så mycket och det gör mig sur!
Skulle kunna tänka mig att cykla till typ Ambörnarp och spela minigolf och fika med Leia, men Kisse får inte och det är inte lika roligt själva.
Listan kan göras lång med saker som inte går...
Men men..En sommar kan man väl ha tråkigt :)

Har vilat en stund nu, tror att Leia har smittat mig med sitt halsont och förkylning så det förblir nog en lugn Lördag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar