torsdag 28 juni 2012

Hej å hå!

Fy vilka ljud man ger av sig när man är fet och otymplig!
Ni kan tänka er när en gammal man eller kvinna ska resa sig upp.
- ååå heej! - Aj Aj oj oj
Eller när en liten fis råkar smita ut. Japp det händer också, helt utan förvarning haha :)

Dagen har vart bra, är effektivare än någonsin på jobbet för att hinna med så mycket som möjligt innan man slutar.
Så idag har jag öppnat upp, bakat bröd, 20 bär pajer, stekt massa pannkakor och gjort två olika sorters crepes på dom, skagenröra och servat våra gäster :)
Då kan man gå hem med gott samvete!

Efter jobbet hoppade jag och K middag och hämtade Leia på dagis och tog sen en glass istället.
Skönt att hon äter på dagis så man "slipper" laga mat så fort man kommer hem..
Sen har vi vart ute o solat och bara päst.
Nu har vi smällt i oss carbonara och snart somnar nog Berit.
Då ska jag be min betjänt måla mina tånaglar för dit når jag inte :)

K har kollat igenom en massa kort nu och hittade ett och frågade mig bad det var?
Då är det ett kort på några utländska personer i typ en kyrka. Låg mitt i en av våra högar med kort, som vi har kollat på 100 ggr innan då dom är från -10.
Konstigt eller?

Bjuder på dagens tjockisbild och kortet..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar