måndag 11 juni 2012

Bilder

Hej hopp igen!

Vilken tidsmiljonär man är nu för tiden då, helt fantastiskt skönt. Kan ju bero på att jag inte orkar greja utan måste sätta mig ner och ta det lugnt..
Idag har vart en riktigt dålig dag, började redan igår kväll. Fick bulla upp med kuddar mellan benen för bäckenet gjorde ont så in i.
Har hållt i idag också tyvärr, fick ta Kisses kryckor en stund innan =(
Men humöret är helt ok ändå!
För det är allt mer frestande med nr2, när jag väntade Leia kunde man vila hela tiden och ha det tyst och lugnt runt om kring sig hehe, men nu så fort man ska blunda 5 minuter så är det någon som kommer
- Mamma, varför blundar du? Sover du? Det är inte natt nuuuuu!
Men Kisse är otroligt hjälpsam med att leka och underhålla henne så jag ska inte klaga =)

Var och handlade innan och fick lite panik över hur dåligt med grönt vi äter! Kickade igång med en thai-inspirerad gryta med kyckling, broccoli, morot, ingefära, vitlök, ärtor, ananas, röd curry, cocosmjölk. Hur gott som helst!
Så nu har vi veckans mat klar i kylen!

Hade en hel del fina bilder från 6:e Juni när vi var ute och kollade läget på Nationaldagsfirandet som jag tänkte dela med mig av.


Älskar denna bilden


Det var ett hav av gamla maskrosor och vissa var längre än Berit.

Avslutar med veckans magbild. V23 nu och hållningen är lika charmig som min Mormors var.
Ser ut som jag spänner in arslet men det händer visst av sig självt nu för tiden haha!


Nu ska jag mysa med Berra innan hon somnar, och sen bryter jag min nyttighet och mölar i mig choklad till fotbollen.

3 kommentarer:

  1. JÄTTEFINA bilder på Tjorven ojojoj <3 men om NI bägge vill vila vilket ni gör RING 76303 där bor en bra barnvakt=)=)=)=) som gärna passar fisungen<3 snygg i håret är du oxo gumman puss puss moster

    SvaraRadera
  2. Hehe tackar :)
    Jag veeeeet, ska bara få tummen ur också! Går ju än när kisse är hemma!
    Puss puss fina moster!

    SvaraRadera
  3. Fina kort på gullet <3 och din goa mage <3
    och ni kan alltid ringa pappa när jag jobbar om ni behöver . Puss o natti från mamma / mormor

    SvaraRadera