måndag 11 juni 2012

Helgen

Helgen har vart kanon!
Började Lördagen med stress, trodde att det var då vi skulle på lekdejt med Leias kompisar, men det var ju visst på Söndagen.
Så vi åkte på roadtrip med e &t istället, blev lunch och glass ute på Hofsnäs och sen åkte vi en bra runda och kollade runt. Jättemysigt!
På kvällen grillade vi med Carro, Mattias, Jennie, Roffe o Milla. Killarna kollade fotboll och vi tjejer satt och tjöta skit :)
Igår var vi i Algustorp hos Leias kompis med ett gäng andra barn och föräldrar. Väldigt trevligt det också, alltid roligt att se hur ungarna beter sig utanför dagis.
Sedan hjälpte Jennie mig att sätta i löshår, snacka om skillnad på mitt hår! Hade nog ca 60 slingor sist, nu satte vi 80 men det räckte inte ändå så jag fick beställa mer igår..
Märks att håret är mycket tjockare när man är på tjocken!

Idag är bilen på service så jag vet inte vad vi ska göra, jag ska ju verkligen inte gå i onödan så det blir kanske en cykeltur sen om det håller upp...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar