fredag 8 juni 2012

Fredag!

Tjolahopp!
Klockan är halv sju och jag är färdigjobbad, har handlat, ätit, myst med familjen och nu tittar vi på en film Leia hyrde innan.
Tog bussen till jobbet idag, klokt väl Becka! Beckäng ligger jämte jobbet så jag hade på känn att det skulle vara rätt packat med folk när jag började vid 12.
Japp! Det kan man säg :)
Å herregud sicket kaos på jobbet. Folket ville fika (helt ok) och äta mat INNAN deras anhöriga gick ut, och sån mat som inte är lunch och tar därför en stund.
Nä då kom dom på efter 10 minuter att dom inte hann vänta..

Endel ryckte i en och sa typ - Kan du fixa en ost o skinkmacka till mig?! Min son står på flaket och måste äta nåt.
Jajamän! Gå gärna före hela kön och kom in i köket och kräv saker..
Svenskar är så bra på att tro att dom är själva i hela världen och ser sina små problem som världens grej.
Helt galet har det vart iaf, satte oss ner och åt halv 4, lagom när jag slutade 4 :)

Nu ska det bli gött med 3 dagars ledighet. Imorgon kl 10 ska vi till Leias dagiskompis med alla andra barn födda -09 :)


1 kommentar: