lördag 16 juni 2012

Kort.

Jag gillar att ta massa kort och det är jag så glad för!
Jag har dessutom framkallat alla bilder så jag vet inte hur många hundra eller tusen vi har :)
Tekniken är ju lite bättre nu jämfört med förr..
Några enkla tryck på datorn så har man korten i brevlådan efter nån dag :)
Måste bara komma ikapp med att sätta in dom i album.
Ett höstprojekt kanske.

Måste komma vidare i mina företagsplaner också..
Vill inte sitta när jag är 70 och ångra att jag inte chansade!!
Hörde att det inte var några direkta stjärnor som ska ta över fiket så här har man några möjligheter ;)

Nu sover barnet äntligen gott, mamma o pappa bjöd hem oss på grillade burgare innan och sen har vi myst och Leia har käkat sitt lördagsgotte :)

Nu filmdags!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar