fredag 15 juni 2012

Heja Sverige!

Då vart det Fredag igen!
Har haft en bra dag, kul på jobbet och haft en fin fin eftermiddag med mina följeslagare med god glass med syrran och sen har vi vart ute i det goa vädret.

Nu sitter vi och väntar på att matchen ska börja, som resten av landet gissar jag!
Kisse har fixat jordgubbar, brie, kex,melon och godis som vi ska smaska i oss.

Leia sov HELA natten förresten, trodde jag aldrig med tanke på hur himla ont hon hade :(
Men glad var jag när klockan ringde imorses!

Jag håller på att kolla upp några grejer om eget företag. Men det är ju en djungel!
Kanske finns någon som arbetar med såna här frågor som kan hjälpa mig.
Känner att jag har ett guldläge här i byn nu....

Nice med en till pizzeria här i byn förresten hehe, nödvändigt med 2 st med 50 meter mellan. Oskar får ju 50 meter mindre att gå varje dag iaf ;)

Nu ska vi duka upp och ladda :)

Bjuder på dagens magbild och några gamla kort..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar