torsdag 7 juni 2012

Halvtidare

Första dagen som halvtidare och det kändes faktiskt riktigt bra att kunna koppla av lite i em och framför allt kunna sätta sig ner och gå på toa när man vill..

Jag har lagat middag första gången en vardag på ett halvår, hämtat älskade ungen på dagis och kokat rabarberkräm och saft. Jättelätt och gott!
Hade i vaniljstång i krämen och det är ett bra tips!

Nu har jag och jennie haft klädbytardag hehe :) Jag fick med en stoooor hög kläder i strl stor, bla kläder hon lånade när hon väntade Milla. Och massa fina bebiskläder som bla Leia har haft.
Kanon när man kan göra så!
Känns som en ny garderob även fall vissa av kläderna prydde min kropp för 3,5 år sedan när jag väntade Leia.

Fredag imorgon och jobb 12-16 sen helg igen, life is good!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar