onsdag 6 juni 2012

6 Juni

Nationaldagen idag!
Skulle "fira"med Sverige-bakelser, åkte nästan land och rike, tom till Gislaved med inga bakelser.
Har funnits hela veckan men inte idag. Fast bagarna kanske vill vara lediga dom också:)
Mamma o Pappa bjöd iaf på grillat och sen gick vi till firandet i Hembygdsparken. Men det var ju rena rama pro-festen!
Vi gick hehe..
Tråkiga Sverige, eller tråkiga Tranemo kanske.
Sen fortsatte jag att måla byrå nr 2. Nu är båda målade och den ena blev visst en ny tvbänk. Den andra får nog bli bebisens, får se om vi köper ett klädskåp sen.
Leia fick den gamla tvbänken sålänge till böcker o leksaker. Skönt att slippa se skiten :)
Men för att flytta det ena så måste man rensa nån annanstans så det har vart mycket knåpande med allt från krukor, lampskärmar, lakan mm Men NU har allt sin plats.
Lägger in några bilder på det nya barnrummet med den nygamla byrån, nya tvbänken och min o kisses ena garderob som både skor, lakan, byxor och extratäcken nu ligger i hehe..
Känns otroligt skönt att all logistik har börjat lösa sig och barnrummet börjar ta form. Får liksom passa på när man orkar och inte har så ont..
Nu funderar jag på att äta det svenskaste som finns, pizza!
Imorgon kör jag första halvdagen, 8-12. Hoppas det gör susen och att jag ger fan i att greja när jag kommer hem..











2 kommentarer:

  1. OJOJ va fint du löst allt lillans rum blev ju så fint <3 OM DU INTE kommer greja när du kommer hem?????? hm svarar inte på det tyvärr är det en gen du ärvt av mig såååå du vet svaret =)=)=) puss moster

    SvaraRadera
  2. Blev ju jättebra :) Puss mamma

    SvaraRadera