söndag 24 juni 2012

Gekås!

Idag styrde vi kosan mot Gekås, som resten av hela Sverige!
Jag trodde att det skulle vara rätt lugnt till eftermiddagen när folk åkte från kusten. Där bet jag mig i röva!
Vi fick parkera längst upp och längst bort haha. Har aldrig vart med om nåt liknande :)
Men det flöt på fint ändå! Är nog bra om det är knökat för jag köpte inga onödiga cremer etc. eller inredningsprylar alls. För det var vagnar och galna kärringar ööööverallt så det gick inte att komma förbi med en feter mage :)
Jag köpte en softshell jacka med regnbyxor och ett linne.
Kisse köpte jacka, tvättmedel, tvål, topz och lite annat sånt.
Det blev Leia som fick mest, kläder, fleecejacka,lego, skor och lite annat :) Bebisen fick en fårskinnpläd, filt och sockar. Nåt annat behöver vi inte köpa och det känns väldigt gött!
Såg många blivande päron med vagnar knökade med bebisprylar..
Och dom kommer att använda hälften, been there done that!

Nu är vi hemma och har hämtat Leia hos mormor o morfar (kommer ALDRIG att ta med henne till Gekås innan hennes 10 årsdag!!)
Livrädd att tappa bort henne och tanken på att gå igenom leksaksavdelningen med allt tjat ger mig rysningar ;)

Nu ska vi leka vidare med hennes nya prylar och sen fixa kvällsmat.

Det ena kortet är på mig när jag testar sexiga skoterstövlar i strl 45, gigantiska och gräsliga!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar