torsdag 14 juni 2012

Sjukt

Sjuka familjen, eller nåt!
Leia stackaren har hållt oss vakna mer eller mindre hela natten till idag. Ont i öronen, slemhostan från helvetet och förkyld..
Kisse tog det värsta så jag fick sova lite innan jobbet.
På VC såg dom inget men nu har hon skrikit hela kvällen i ren panik för öronen gör såååå ont :(
Kisse ringde 1177 och där sa dom att det inte var säkert att örontrycket var påverkat så mkt på vc så vi skulle höra av oss imorgon igen..
Nu är hon ok efter både Alvedon o Ipren..
Sjukling nr 2 är Kisse som fick sin dom i skene idag, ev 2 månader (!) sjukskrivning till.
Det betyder att "sjukling" nr3 MÅSTE jobba till den 14 :e augusti hur ont jag än har.
Inte mycket som är rätt idag!

Jo! Hade Milla på besök medans jennie gjorde sig snygger i håret, mysigt! Men jag skulle inte råda någon att skaffa 2 snabba för det blir ju mkt lektid på golvet (försök med det när du är lika smidig som en valross) och bärande osv. Nu var ju kisse hemma så han fick bära :)
Jätteroligt iaf och nu längtar jag ännu mer efter våran tösabit!

Sen gjorde syrran avkopplingsmassage på mig, rygg, fötter och händer. Helt underbart!!
Tack syrr <3

Gjorde en italiensk buffe på jobbet idag, vi brukar ha olika beställningar varje vecka och jag tycker att det är så himla roligt!
Är lite sugen på en cateringfirma faktiskt..

Nu ska jag ta hand om Leia så gott det går och sen försöka få lite sömn..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar