onsdag 27 juni 2012

Lugnare.

Idag är jag lugnare, men jag började morgonen med skyhögt blodtryck uppe på MVC.
Jaha det var väl det som fattades tänkte jag.
Sköterskan tog det 2 ggr och sen ropade hon dit en annan som fick det bättre. Kanske hann lugna ner mig den tiden det tog också :)
Kisse trodde att det hade med en nysvensk kvinna som kom med sin man och trodde att det var drop in eller nåt och gjorde så jag kom in 15 minuter senare (skulle till jobbet efter)
Hon var gravid och hade ont tror jag hon sa på sitt språk.
Jag tänkte grattis, ställ dig i kö!!!

Alla andra prover såg fina ut SF mått på 24, bebisens hjärtljud på runt 145 och mitt järnvärde på 121, vikten på mig går stadigt upp kan man säga hehe..stoltserar numera med 73 pannor! +10 kg, absolut inte mer än 7 kilo mer hoppas jag!
Imorgon går jag in i v 26!

Jobbdagen har vart bra och nu ligger jag är och päser framför nån repris.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar