söndag 1 juli 2012

Ikea

Igår hade vi en mysig kväll, gjorde räkmackor och kollade på Fright night.
Helt ok film men det mesta som skulle hända såg jag i trailern innan hehe :)
Nu längtar jag tills Kisse är läkt och problemfri så att säga ;)
Ska bli skoj att kunna hitta på lite mer!
Men jag har inget emot lugna kvällar i mitt tillstånd heller iofs..

Idag passade ju bra att dra till Ikea när vädret var mindre bra.
Var ju lite kaos där nu när dom bygger om, inte lite i taget utan ALLT.
Var många saker man missade..
Men vi köpte ett jättefint skötbord, mattor, lampa,spyhandukar,2 hyllor och lite annat.
Så hela em har vi skruvat och donat med allt.
Jag får dåligt samvete att bebisen får så fint så jag var tvungen att piffa lite i Leias också :)
Men hon är så himla go, hon letar fram saker som hon säger att bebisen ska få låna och säger att hon ska bära den och att den inte får vara ledsen hehe..
Så jag grejade i barnens och vårat sovrum medans Kisse o Leia skruvade.

Nu är benen i högläge, funderar på vad jag ska äta men det lutar åt min största last just nu: havrefras, yoghurt,gojibär,solrosfrön,linfrön och valnötter :)
Bättre än wienerbröd som jag hade sist!
Sen är det finaldags!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar