tisdag 3 juli 2012

Tisdag

Moi!

Då har arbetsveckan kickat igång och vilken dag. Visste redan igår att jag skulle få sota för Ikea i förrgår och Gekås igår, varje steg har vart en pina idag. Ville bara sitta ner hela tiden på jobbet men det är ju inte så lätt =)
Hem kom jag till slut och då gick jag och la mig och sov i 30 minuter innan Leia kom hem, då käkade vi ihop och pratade om dagen.
Älskar den stunden på dagen när hon berättar vilka hon har lekt med, vad dom har gjort och vad dom har ätit osv. Hon är så himla rolig att lyssna på när hon ska berätta allt =)

Sen åkte vi till soc. och Kisse fick svara ja på att han var far till det kommande barnet och vi fick skriva på 3 papper.
Man gör det tidigare i graviditeten nu fall något skulle hända, hade tydligen var en kvinna från trakten som dog under förlossningen och då var inga papper påskrivna så pappan till barnet fick gå igenom en jävla process för att få vårdnaden om sitt nyfödda barn och med arv och sånna saker..

Sen kom mor o far förbi på en kaffe och kollade på allt vi har fixat dom senaste dagarna.
När dom åkte gick vi ut på en ganska lång promenad, stannade och plockade smultron och kastade sten i sjön på vägen.
Nu somnar snart barnet och jag ska göra en ansträngning och snoppa av ett gäng jordgubbar som jag ska smaska i mig.

Sen blir det nog sängen väldigt tidigt känns det som, ögonen går i kors alla redan..

Avslutar med några gamla kort..
Leia -10




Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar