onsdag 18 juli 2012

Hejåhå!

Då vart det kväll igen och redan Torsdag imorgon och veckobyte..V 29 och 11 veckor to go!

Har vart en skitdag från att jag kom hem. Hon ligger med halva huvudet ute redan känns det som och klöser med naglarna runt kisseblåsan
Har haft ont till och från idag så jag gick och la mig när jag kom hem (efter jag fick ett bryt för jag känner mig ful och & äcklig och för att alla byxor är försmå)
Vill inte se ut som en jävla trailer park trash och gå runt i tights jämt. Fattas bara crocs i nån hysterisk färg
Sen fick jag ett bryt när K kom hem med tråkiga nyheter från vc
Så jag somnade och blev väckt när maten var klar.
Hemmagjorda köttbullar, gräddsås och potatis hade min fina man gjort. Och så himla gott, var ändå första gången han gjorde den maten men inte sista!
Man kan säga att han skiter i de blå skåpet varje gång han gör mat, för snart slutar jag med det och låter honom göra det jämt :)

Nu ska jag lägga upp fötterna och imorgon ska jag se om jag kan få tid hos en bm, tänkte att en koll skulle sitta på sin plats innan vi åker..Är allt lite glest mellan kontrollerna nu för tiden kan tyckas..

Tjipp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar