lördag 14 juli 2012

Lördag

Hej hej!

Gårdagskvällen var jättemysig! Råkade bli lite shopping innan maten, en söt blommig klänning och ett par cykelbyxor med spetskant från Gina.
Har letat och letat efter ett par sånna då det blir rätt varmt med längre tights..och det är väl det enda som passar just nu :)
Har lagt på mig säkert 12 kilo redan så det vore konstigt om jeansen passade!
Åt gjorde vi på T's jobb La Copita och det är klart vårat nya ställe! Kisse åt kockens 5 skaldjurstapas och jag tog kockens 5 blandade. Huuuur gott som helst och supertrevlig personal!
Sen mötte vi upp T och tog en öl på Bishop innan bion.
Filmen var helt ok, gillar ju vampyrer och när det händer mkt :) Kisse tyckte sådär..
Var hemma vid 12, vilket är sent för lilla jag när man har vart uppe sen 5.30 så idag sov vi till 8.30, så skönt!

Nu har vi hämtat Berit och kört Kisse till sandsjön där det ska byggas hela dagen, eller Kisse ska

vara arbetsledare och säga hur dom andra ska göra tror jag. Nu ska jag och leia göra ett röj och sen fixa fiskbullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar