lördag 28 juli 2012

Bollfötter

Idag har vi grejat lite innan Kisse åkte, visste väl redan när vi vaknade att hans pappa skulle hitta nåt att pilla med på gården så avresan blev senare...samma visa varje gång =) Dom skulle åkt vid halv 12 och kom iväg mot 14 tiden..inte så farligt som det brukar.

Vi fick iaf  handlat, kisse fick snällt städa och jag tog bort flugskit mellan alla fönster och på fönsterbrädorna plus att jag dammade av alla fönsterbrädor.
Just det är jag kass på nu för tiden, eller städa överhuvudtaget...
Men nu är det nåt så när fräscht här hemma hehe.
Sen bjöd jag hit syrran på middag och efter det åkte vi med henne hem till mor o far och fikade och fördrev eftermiddagen där.

Nu är vi hemma igen och Leia "degar" som hon säger och jag plockar lite, funderar på att storstäda toan men det känns som ett jävla projekt just nu..
Är äckligt varmt här just nu, man ska verkligen inte tillbringa semestern hemma om man inte måste för det går ju inte att vara ute som det är nu, speciellt inte i mitt välsignade tillstånd ;)
Igår hade vi 26 grader inne och 26 grader ute i skuggan på eftermiddagen, mums!

Vägde mig hos mamma o pappa innan, tänkte inte eller trodde inte att jag skulle gå över 80 strecket denna gången heller, sist stannade jag på 79..men idag stod den på 79.9 MED kläder hehe..och jag har 74 dagar kvar!
Det är en ganska absurd syn att se dom siffrorna på vågen när man brukar ligga på runt 62 haha.

Nu ska jag dona vidare och sen ska vi äta lördagsgodis, eller Leia ska..jag nöjer mig nog med nötter ikväll =)

Avslutar med 2 och 3 år gamla kort...



Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar