tisdag 31 juli 2012

Bm

Gokväll!

Första arbetsdagen avklarad och det gick helt ok..Tur att det är lågsäsong :)
Sen åkte jag till mamma o pappa där Leia hade vart sen 7.00, där bjöds det på go middag.
Sen vidare till Ewa o Tomas som skulle hitta på bus med Leia medans jag åkte till barnmorskan.

Där gick det fint! Allt såg bara bra ut :) Olle tyckte inte att det såg ut som jag väger 80 kg hehe, han undrade hur det gick ihop sig :)
Han tyckte väl att jag borde varva ner och sluta jobba men det är ju inte helt lätt..

Sen vidare på en tur med syrran o mamma, fick välja en kaffebrygg i födelsedagspresent! Äntligen slipper jag neskaffet!!
Puss o tack mamma o pappa!

Efter det åkte vi och hämtade Leia, dom hade vart ute och fikat på Hofsnäs.
Sen blev vi kvar där en bra stund och tjattrade :)

NU har jag duschat, ätit kvällsmat och försöker få Berit att somna, vilket hon redan gjort ser jag nu.
Då är datorn min!

Imorgon börjar jag 14.30 så får väl se vad som händer innan, inte mycket om kroppen får välja.

Pratade med Pissenisse innan, han hade vart hos en sköterska där uppe och trot eller ej, det är nääääästan läkt. Men än ropar vi inte hej!

Nu blir det True Blood tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar