måndag 30 juli 2012

My god

...vad jag saknar min karl och Leia sin Pappa.
Märks på henne för hon vill ringa honom och frågar vad han gör hela tiden :)

Idag har vart en dålig dag.
Hade mycket energi på morgonen men fram mot 10 började fogarna runt ljumskarna strejka och varje steg blir en pina. Trodde det hade med att jag gick mycket på stranden att göra förra veckan, att det blev typ träningsvärk.
Men icke..idag kom det igen.
Blev en "långpromenad" till det sk höghuset vid Ica och tillbaka, enbart för att leia var påväg att klättra på väggarna här inne  :)

Sen har ögonen vart nära att slå igen hundra gånger så efter middagen fick leia spela memory på min mobil och blev mutad med glass om hon lät mamma vila en stund.
En timma fick jag halvsova och sen bjöd Bella oss på kaffe o glass.

Står i mina gravidappar att man ska unna sig typ spa, pyjamasdag med film, vila middag, lägga sig tidigt osv osv. Inte jättelätt att få till med nr2 hehe. Men jag har tur att Leia ändå har sina lugna stunder och låter mig sitta still lite iaf.

Nu ligger vi i sängen båda 2, tröttnade efter att jag hade bytt film 4 gånger och gått mellan vr och sr så nu myser vi ihop istället framför Happy feet :)
Min älskade lilla Berit <3

Imorgon ska vi upp 5.50 och jobba jobba och hon ska vara hos mormor o morfar.

Natti!



1 kommentar: