fredag 6 juli 2012

Helg!

Då var det helg IGEN! Men jag klagar inte för dom kommer alltid lägligt :)
Denna helgen har vi nog inget planerat förutom grill med familjen imorgon, hoppas på uppehåll så vi kan köra lite krocket o grejer

Sen skulle tydligen Leia kidnappas till djurparken imorgon så jag och Kisse är själva hela dagen.. Kvällen har vart lugnare än jag trodde, började "projekt nappavvänjning" nu ikväll. Har mutat henne med att hon får välja vad hon vill i en stor leksaksaffär men det enda hon vill ha är rött presentpapper med vita hjärtan på som hon fick runt paketen när hon fyllde år :) Inga höga krav inte! Hon somnade efter lite krångel med filmer hit o dit och en flarra välling :) Jag har knåpat och klistrat ihop en tavla som hon får sätta ett märke för varje dag hon är utan napp. På den 4:e dagen ska hon få paket. Kan visa bild imorgon.. Och napparna ska hängas upp i ett träd nu nån dag. På tal om bananer, fasen vad mitt hår växer fort! Måste ta ur löshåret redan då fästena har krypit ner för mkt :( Får sätta i det igen när jag har tappat allt hår efter bebisen är ute..synd att man inte kan ha sån hårkvalitet jämt! Men jag kan verkligen rekommendera Argan nashi hair oil! Avslutar med några bilder från veckan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar