måndag 2 juli 2012

Grandma's panties

Godkväll!

Fullspäckad dag idag också! Vid 7.00 plockade syrran upp mig och styrde kosan mot Ullared!
Perfa att komma när det öppnar och när vi var klara vid halv 11 kom alla 7-sovare :)
Köpte en hel del faktiskt, tavlor till barnrummen,nya lampfötter o skärmar, 2 stickade tröjor,lite kläder till L,nya plånböcker,krokar till Leias jackor  och lite annat smått o gott.
Älskar känslan när man får så mycket för pengarna hehe :)
Så vi var väl hemma vid 13 och sen har vi fixat allt som skulle hängas upp osv.
Så nu känner jag nog att vi är väl förberedda och jag kan faktiskt koppla av och njuta av den sista tiden. Gott att ha det mesta gjort innan jag blir ännu större och på min enda lilla semestervecka vill jag bara mysa med nära o kära.

Nu sitter jag med färg i håret och sen ska jag testa min nashi hair oil som jag köpte.
Kisse höll på att trilla av pinn när han råkade se kvittot på den haha :)

Just det! Höll på att glömma att jag köpte en dam gördel idag hehe! Tänkte ha dom när jag inte vill att troskanten ska synas och sen när bebis är ute så den kan strypa fettet lite. Bild kommer här nere.
Förstår ju om Kisse kommer tänka på sin farmor om det skulle hetta te ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar