söndag 29 juli 2012

Söndag

Nu börjar jobbångesten komma krypandes..ja jag vet jag har bara 8 dagar kvar att jobba.
Men det är mest för att det gör så nedrans ont nu så jag blir orolig att jag inte ska orka.
Men skam den som ger sig!

Idag sov vi till 8, men då somnade inte fröken förrän 22.15 (!) igår. Jobbigt när hon är piggare än en själv hehe.. Hoppas på bättring ikväll.
Sen åkte vi till e&t på kaffe och tjöt, alltid lika mysigt! Och nu fick man ju en syl i vädret när inte sambon var med ;)

Sen åkte vi på middag i Landvetter, supergod grekisk pytt och hemmagjord citronglass med nektariner bjöds det på :)
Fick även en ny liten kompis till min knivsamling!

Nu är vi hemma, leia dricker välling och jag ska agera "filmbytare" åt henne dom närmaste timmarna om jag gissar rätt :)

Imorgon ska jag ringa vc, får icke glömmas!
Och sen får vi se vad vi hittar på.

Hej svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar