fredag 27 juli 2012

Semester

Nu är vi hemma igen efter att ha vart i Falkenberg sedan i Måndags.
Vi har alltid tur måste jag säga, solen lyser alltid när vi åker iväg. En badhytt gör ju sig bäst i fint väder =)
Veckan som har vart har bestått av strandhäng, bad, solning, glass och dejter med goa vänner.

Det har fungerat bra i år också med Leia i badhytten måste jag säga, lite krångel med toabesöken bara men Kisse tog dom smällarna, risken fanns ju att hon hade hunnit göra i brallan innan vi var framme om hon gick med mig..
Stranden har också fungerat riktigt bra måste jag säga. Hon har vart som en fisk i vattnet och sprungit runt och busat med Malva som en tok.

Idag började jag packa ner allt vid 9 tiden när det ändå var så mulet så vi rullade ur Falkenberg vid 10 tiden.
Väl hemma så var det äckligt jävla varmt!
Värmen går inte att jämföra med vid kusten, här är det kvavt och luften står stilla.
Att det aldrig kan vara gött här hemma, alltid antingen eller.
Så jag har tvättat och tvättat och suttit så stilla mellan varven som det bara går.
Fötterna och fingrarna blev genast som ballonger, vilket jag inte har märkt av vid kusten alls...
Så nu blir det högläge och soffmys med melon och jordgubbar!
Imorgon förmiddag lämnar Kisse oss för en vecka, men jag jobbar ju så tiden lär gå fort =)


Här kommer lite bilder från veckan

                                                                    Spelnörden =)
                                                                           Redo för stranden!




<3




Ska de va så ska de va!





Nu ska jag mysa med min man och lille Berit innan hon ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar