torsdag 2 augusti 2012

Äntligen.

Idag trodde jag fasen aldrig att det skulle bli kväll så jag kan få vila och sova.
Ja, mina damer och herrar då är det illa.
Fröken L tillbringade natten hos mormor o morfar, och brukar alltid sätta sig "lite" på tvären när hon har sovit borta.

Så jag hämtade iaf henne efter jobbet och då skulle vi handla middag.
Vi kom till vagnarna där hon började gråta och skrika över att jag inte hade peng till vagnen. Det var att välja mellan att handla med skrikig leia eller åka hem.
Väl hemma skrek hon en timma på rummet innan hon sansade sig.
Efter det blev det handling och middagslagning.

Har haft fruktansvärt ont efter jobbet idag så i kombo med dåligt tålamod och trötthet krävs inte mycket :)
Sen har det bara fortsatt.. Hon har skrikit och gråtit för allt och jag har vart nära till gråt flera gånger.
Min mobil åkte i backen när hon spelade och sprack i glaset...
Helt underbart mysigt :)
Vet att jag kan ringa om jag behöver hjälp men inte ens det orkade jag.

Men NU har vi bytt lakan, ätit macka och ska snart kolla på madicken säger chefen..

Ny dag imorgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar