måndag 20 augusti 2012

God morgon!

Då var det Måndag igen! Måndagar är min o Leias lediga dag som vi har ihop så idag ska vi träffa Cajsa och hennes mamma och syster.
Tanken var att vi ska vara här men vet inte om jag kan med det.. Ser vääääldigt sporadiskt ut här hemma nu när matbordet i vardagsrummet är borta och skåpet som ska hämtas idag står på sniskan med alla grejer utanför hehe...
Får nog bli lekplatsen eller hos dom :)

Igår hade jag och Kisse en dag själva, Ewa o Frida hade mysdag med Leia. Och det passade väldigt bra igår.. Dom senaste 2 nätterna har jag legat i soffan och kollat på tv. Men det finns mkt bra att se på nätterna jämfört med dagarna :)

Men inatt har jag inte behövt gå upp faktiskt, otroligt skönt!

Snart ska jag ringa banken och boka tid och sen ta tag i dagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar