tisdag 14 augusti 2012

Dag 1 hemma

Första dagen hemma utan Leia.
Lämnade henne vid 9 på dagis (istället för 6.30) och har henne där till 13.30.
Jätteskönt för henne och för mig. Jag tycker så synd om henne när hon är hemma med mig själv för jag orkar knappt gå upp för att hjälpa henne att torka på toa sig när vi är själva.
Så hon behöver verkligen träffa kompisar och få leka =)

Efter jag lämnade henne gick jag en kort sväng genom samhället och sen hem och åt frukost framför nyhetsmorgon.
Hade så sjukt ont efter promenaden så det blev soffläge fram till halv 12, har haft molande värk i ryggen sen igår och fram i ljumskarna så jag hoppas inte att det är nåt på g.

Sen tog jag tag i att sätta i kort och sortera i vårat album.
Tänkte passa på innan nästa laddning kommer om nån dag med ca 300 kort =)

Nu har jag vart och handlat och förberett middagen så nu är det bara att vänta på att Kisse slutar så vi kan hämta våran lille Berit.
Det är verkligen höjdpunkten på dagarna! Finns inget roligare än att se sitt barn bli själaglad över att se sina föräldrar när dom kommer efter en dag på dagis <3

Efter middagen ska jag och mamma åka till "Carita" ute i skogen och hämta babynestet som hon har sytt, återstår att se hur det blev då hon verkade väldigt tveksam över hur hon skulle göra..

Såhär ska det se ut är det tänkt...




Bild från v 28

Hejsvejs!

1 kommentar: