söndag 12 augusti 2012

59 dagar kvar..

Äntligen har jag fått tummen ur att sätta mig vid datorn, bloggar alltid från mobilen numera men bilderna blir ju så kassa!
Har suttit och fört över alla 100 tals bilder från mobilen till datorn nu, tänkte skicka in och framkalla snart så man inte har typ 300 kort att framkalla varje gång man får tummen ur..
Har säkert 600 kort som väntar på att hamna i album =)

Helgen har vart bra för övrigt!
Gjorde sista dagen på jobbet i Fredags, kändes allt lite vemodigt men jag har ärligt talat inte fattat att jag ska vara mammaledig än.
Denna graviditeten har ju vart ganska kort så jag är inte riktigt med på noterna..
Kollegorna hade köpt 10 st megastora rosor till mig och krävde att jag snart kommer tillbaka..
Tanken är väl att jag ska börja jobba extra i December när jag är läkt osv. Det är fördelen med att ha ett sådant jobb, att man kan jobba eftermiddagar och kvällar och att man har en sambo som har superbra arbetstider.
Men nu tar vi en sak i sänder...
På kvällen bjöd mamma och pappa på jättegod mat och sen avslutade vi Fredagen med Dallas och True Blood.

Igår var vi iväg lite på förmiddagen, bla hos Chrille;Jennie o Milla.
Sen lämnade vi av Leia hos mamma o pappa och rullade in till stan och mötte upp mina jobbarkompisar och deras respektive på La copita.
Sen vidare mot Annikas 50 årsfest på jobbet. Jättegod mat, bra liveband och goa människor! 50 pers tror jag att vi var men jag hade inte alls ont av att vara nykter. Annars kan det vara lite sådär roligt om jag ska vara ärlig hehe..
Och vi stannade kvar ända till 12 faktiskt, men då var jag bra trötter och idag känner jag mig bakis =)

Idag hämtade vi Leia och sen var tanken en promenad ute vid Hofsnäs så Leia kunde kolla på kossorna men väl där så var det ju hur mycket folk somhelst!
Visade sig vara Matens dag, men det var inte vi ledsna för!
Vi käkade glass och gick runt och kollade på allt från kaniner till marmelader.
Blev en riktigt mysig utflykt!

Nu har Kisse lagar god chili och jag sitter med fötterna i högläge och lyssnar på handbollen i bakgrunden..

Nu ska jag skicka efter kort och fila på lite presenter som ska inhandlas.




1 kommentar: