onsdag 29 augusti 2012

Fullt ös..

...medvetslös!
Men roligt är det :)
Idag har jag och Kisse grejat sen han slutade vid 10. (direktörer slutar tydligen när dom vill ;) )

Jag har målat panel och småpill och skurat dörrar och garderober med klorin så imorgon ska jag måla bebisen panel och garderob!

Kisse har tapetserat klart det vita på Leias rum och det blev kanon med tanke på att han aldrig har tapetserat och så är det snetak o grejer..
Jag bara älskar alla vrår, gamla dörrar och höga trösklar! Kommer bli så himla bra :)

Sen har jag hjälpt mamma o pappa att röja och rensa.
Just nu går det fasen inte att ta det lugnt, klarar verkligen inte av att bara titta. Men jag får skylla mig själv!
Kan knappt röra mig på kvällarna och nätterna. Inatt har jag kollat igenom hela blocket och kollat tapeter.
Men nu är det bara 5 veckor kvar och redan nu väger bebisen ca 2,5 kg och är 45 cm lång.

Men imorgon blir det en lugn förmiddag och målning på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar