onsdag 8 augusti 2012

Hej hopp!

Idag jobbar jag kvällen, är inget vidare att börja 14.30 när man har vart igång sen tidigt men vad gör man inte :)
Ikväll vankas bla. kyrkkaffe för dom äldre, vi har ett avtal med Gustav Adolfkyrkan nämligen..

Igår efter jobbet åkte jag o L med kisse till skene och läkaren och efter det hem till hans far o maggan. Hon hade plockat kantareller till oss :)
2 kilo visade det sig vara när kisse hade rensat klart!

Nu ska jag snart slänga ihop tomatsoppa med färskpasta och sen jobb!

Har några namn på fundering, vad tycker ni?

Allie
Noomi
Livia
Lova

Det är dom som vi, eller jag som bestämmer denna gången har på lut.
Har ni några förslag??

4 kommentarer:

  1. Livia tycker mormor <3

    SvaraRadera
  2. Livia eller Allie tycker jag:) / carro

    SvaraRadera
  3. Noomi tycker moster fast Livia är fint oxo hm nä Noomi hahahah puss<3

    SvaraRadera