torsdag 23 augusti 2012

Denna väntan!

Natten till idag sov jag totalt 3 timmar.
Jag har tänkt och tänkt och haft ont. Kan bara sova på vänster sida just nu.
Och innan vi la oss igår så såg jag nåt mörkt på mattan.. Såg ut som en fet långben. Men tänkte att det är inte möjligt!
Men det var det, en spindel med lika långa ben som en långben fast TJOCKA och en fet äcklig kropp i mitten. Värsta jag har sett!
Vi har jättemånga feta och stoooora spindlar utanför på altanen såhär års men denna var fan extrem och INOMHUS!

Idag har jag iaf gått och väntat på att telefonen ska ringa och det vet ni ju hur det är. Man vågar knappt gå på toa!
Kvart i 6 tröttnade jag och Kisse ringde dom. Hon är sjuk idag.. Kul! Och dom verkar bara ta upp denna typen av ärende på Torsdagar. Orkar inte vänta en vecka till och det är inte så praktiskt heller för det är fler som väntar.

Ja, nu är jag grinig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar