torsdag 16 augusti 2012

Hej vad det går!

Redan Fredag imorgon och ingen är gladare än jag över att tiden går hyfsat fort =)
Gick in i v 33 idag och knappt 50 dagar kvar!

Kan inte förstå dom som trivs med att gå hemma och vara fejksjuka. Jag klättrar på väggarna men jag har iofs ont så jag inte kan göra nåt.
Men aldrig att man skulle orka med det här utan att vara sjuk eller ha ont.

Idag kom jag hem från dagis strax efter 9, hade tänkt städa men var tvungen att lägga mig.
Kom väl upp ur soffan vid 12 när Carro ringde, då var jag lite bättre och fick lite energi.
Tog tag i dammsugningen och dammtorkade lite. Tack för att du ringde Carro ;)

Sen lagade jag mat och hämtade Leia på dagis, fasen vad bra hon trivs på nya avdelningen den lilla loppan! Dom har så stora ytor att röra sig på och hon trivs bra med alla nya och gamla kompisar.

Nu har vi vart hos mamma o pappa en sväng och snart ska jag ta mig en dusch.

Babynestet som vi hämtade blev skitbra förresten! Nu är det bara snuttefilt och lite annat smått och gott som behövs.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar