tisdag 21 augusti 2012

Tisdag

Tisdag idag och ny dag med nya möjligheter, eller nåt =)

Barnet är på dagis och jag har flåsat mig hem.
Herregud vad jag flåsar och svettas nu! Tog mig 15 minuter att gå hem och då är det nerför hela vägen och jag var ändå helt död när jag kom hem haha.

Lite läskigt hur fort kroppen falerar. Iofs har ju hjärtat 50% mer blod att pumpa runt och livmodern trycker ihop lungorna, så jag antar att det gör lite.

Jag har tagit tag i att tvätta och byta rent i sängen iaf och sen ska jag till Olle.
Jag har nog för lite att tänka på nu för jag hade skrivit 11.00 i ena kalendern och 13.00 i den andra, snacka om förvirrad!
Ska bli spännande att se hur mycket magen har växt sen sist och höra vad han säger om bebisens läge. Just nu hänger halva huvudet utanför känns det som och det är inte så skönt.
50 dagar kvar idag hur som men är tveksam att det blir 50 dagar.

Nu har jag fixat en av presenterna till mitt lilla gudbarn och nu ska jag fixa present som Leia ska ha med på Myras barnkalas på Lördag.

Bjuder på några kort från våran cykeltur vi hade med mamma&pappa för några veckor sen..


Bästa mamman o pappan!


Bästa Morfar o Mormor




Och Booooooom! Såhär ser det ut när jag tittar ner =)

Hej hopp!

1 kommentar: