torsdag 24 januari 2013

Torsdag

Idag bestämdes frulle med Carro, Jennie o Milla vid 8.30. Det är lite svårt att få ihop träffar oss emellan med barnens sovtider, ättider mm
Men Jennie fick sovmorgon till 9.30 så jag o Carro käkade själva :)
Jennie o Milla kom på en kaffe sen ändå så vi hann ses en stund allihop.

Läser Aftonbladet varje dag och undrar vart Sverige är på väg?!
Det är mord efter mord efter mord, 9 åring som blir våldtagen i pulkabacke mm mm
Vad händer???
Det är så mycket skit hela tiden så jag funderar på att låsa in mina barn och sen ha dom på privatskola ute i skogen bakom lås och bom.
Jag är livrädd att nåt ska hända!
Vägar knappt vara hemma utan att låsa dörren, för vem vet om ett psykfall dundrar in med kniv.
Nåt har hänt med Sverige dom senaste åren!

Nu ska jag strax laga middag sen ska K o Leia iväg och bada!

Förresten så ringde jag säs innan, var visst både ekg och ul som ska göras på mig så det var ju bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar