lördag 26 januari 2013

morr

Igår tappade jag min telefon så den gick sönder i displayen, den sprack inte bara utan det blev nåt helt galet. Idag var den helt blå på morgonen hehe.
Så jäkla surt för abonnemanget går ut i November och då hade jag tänkt förlänga och skaffa ny.
Nu får jag betala 3500:- typ om jag ska skaffa en ny. Kommer nog bli att jag skaffar ett helt nytt abonnemang, blir ju nytt nr så det blir ju lite dumt, men jag är inte sugen på att lägga ut 3500 nu.
Funderar på Samsung galaxy S3 fast fyran kommer ju under våren så jag vet inte..

Det gick inte att trycka någon stans förrutom längst till vänster.

Så nu har jag syrrans Sony med sprucken skärm men den funkar iallafall =) 
Fasen vad handikappad man blir utan telefon, vi har ju ingen hemtele inkopplad heller så igår var fb min räddning.
Kisse var ju iväg så han var ju inte lätt att nå. Han orkade inte vänta mer än 7 timmar på akuten igår så han åkte hem, stackaren..
Det dumma är ju att såna som sitter på akuten är ju oftast inte akut sjuka eller har ont, han sa att det var så mycket konstigt folk, typ som bara ville komma dit och få medicin..
Dom satt där höga och garvade, då kanske man inte behöver akut hjälp?

Idag har Kisse jobbat fast han hade ont och vi har haft en vanlig morgon, Leia var piggare än någonsin och höll låda =)
Mamma o Pappa kom förbi vid 8.30 på en kaffe och lämnade telefonen. Sen åkte vi och handlade och fixade lite käk. Leia har inte sovit hos mormor o morfar på 4 månader så det har hon tjatat om länge, så det fick bli idag.

Vet inte vad vi ska göra, inte så mycket antar jag. Båda gick upp vid 5 så det blir nog bara go mat och en film.









1 kommentar: