söndag 27 januari 2013

lugnt

Igår var ju Leia hos mormor o morfar och myste. Vi passade på att beställa Thai, men väl hemma var Noomi hur övertrött som helst, slutade med att vi åt kall mat en timma senare haha. Kändes inte så lockande att micra friterade räkor och sånt..
Man vet aldrig hur det blir med barn i huset =)

Efter maten och när fröken N väl sov så kollade vi på Revenge, Kisse somnade efter halva och jag gick och la mig vid 21.30 när det var slut. Orkar aldrig vara uppe till längre än 10 nu för tiden, speciellt inte när man har vart uppe sen 5.

Idag gick jag ner med N till Kisse vid 6 och sa att jag skulle sova en stund till. Det blev 2 timmar och när jag kom ner var kaffet klart och han stekte ägg och massa gott till frulle. Bästa starten helt klart!

Annars har dagen vart rätt lugn, Leia kom hem på förmiddagen så nu är det inte tyst och tråkigt längre hehe..

Beställde en ny mobil innan också, var ju tvungen tyvärr.
Så nu får jag betala dubbla abonnemangsavgifter till Oktober eller nåt..
Blev en Samsung s3 iallafall, har vart ruskigt nöjd med min 2:a så denna är nog inte sämre.
Fixade skal och displayskydd också så den är lite mer skyddad, för tappa den lär jag göra.

Nu är K på jobbet en sväng och fixar nåt och jag funderar på att baka en silviakaka.

Noomi fick smaka gröt innan, det mesta kom väl ut och hon såg inte helt nöjd ut men det är bara att fortsätta testa o klabba =)
Hade glömt av hur tråkigt det är att köpa hem alla dessa glasburkar, så denna gången SKA jag fasen försöka göra lite egna pureér.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar