onsdag 23 januari 2013

Remiss

Idag fick jag remiss till säs, men det stod att jag skulle göra 24 timmars ekg..
Sen ringde läkaren och sa att jag inte behöver bry mig om min höga ämnesomsättning, det är normalt för mig tydligen.
Passade på att fråga om ekg:et och då sa han att det borde blivit något fel för han vill att dom ska göra ultraljud.
Så jag får väl ringa imorgon och kolla med dom.
Skönt att bollen är i rullning iallafall.

Idag har Mickan o My vart här, supermysigt och kul att få se My som redan är 8 veckor :)

Sen var vi hos pappa och fikade, Leia sa att hon vill sova hos mormor o morfar snart, så det får vi väl ordna. Var väldigt längesedan!

Annars har det vart lugnt, nu sover Noomi sedan en timme o Leia kollar på film i sängen o Kisse, håll i er..tränar innebandy :)

Jag kopplar av framför tvn och väntar in Farmen, mästerkocken o Mia på Grötö :)
Farmen är jäkligt roligt denna veckan när Rimon är storbonde, älskar hur han driver med alla surfi**** :)

1 kommentar: