måndag 7 januari 2013

piller

Idag är det första vardagen jag är själv med tjejerna igen, var själva till 12 igår när Kisse jobbade men idag är det heldag.
Började morgonen vid 5.40, då ville Noomi ner och busa..
Jag är som en demon på morgonen innan jag har fått i mig 2 koppar kaffe alltså!
Hatar mörker och tidiga mornar just nu, måtte det ljusna SNART!






Efter hennes mat la jag henne ute och satte mig framför tvn och sen kom Leia ner vid 6.30.
Då började jag flytta runt lampor och sen bäddade jag rent i sängarna och tvättade.
Sen slängde jag ihop en lasagne med massa spenat och svamp.

Fick ett samtal från Leias kompis Sofies mamma också, helt otippat men roligt!
Hon frågade om vi ville komma och hälsa på dom idag men det blev Torsdag istället. Hon är en av dom mammorna som jag har pratat med minst uppe på dagis, men väldigt trevlig så det ska bli roligt!

Fick även beställt en tid hos Olle också, dags för besikting efter förlossningen...har dragit mig för det alldeles för lång tid nu.
Passar ju bra att jag ska dit så jag kan snacka om min p-ring också, har haft ett helvete dom senaste 3 veckorna om man säger så.

Nu har jag beställt hem B6 tabletter och L-arginin, hoppas att det ska få mig piggare, gladare, längre stubin och slippa pms.
Började med mina D-vitaminer förra veckan igen också, hade ju brist förra året så det är lika bra att tugga i sig =)

Kisse jobbar länge idag och nu börjar mina idéer och ork tryta, har precis var och handlat med världens gnälligaste bebis så nu är min energi slut. Hoppas att jag kommer ut ikväll också, har inte haft en träningsfri dag sen i Tisdags faktiskt. Klapp på axeln!

Imorgon börjar dagis igen, kommer bli roligt för Leia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar