måndag 21 januari 2013

Måndag 21 Januari

God morgon!

Här började morgonen 5.10, men det gick faktiskt bra att kliva upp idag. Barnen var snälla och allt flöt på :)

Idag ska jag till tandläkaren, så tråkigt och dyrt. Men det brukar gå bra när man väl är där.

Sen ska läkaren ringa mellan 13-14, ska bli spännande att höra vad han har att säga..

Leia är väldigt krånglig med maten nu för tiden. Så idag gjorde jag mig till och gjorde elefant och hästmackor, men det gick inte hem. Ett äpple gick ner och en flaska välling. Och just välling är nåt hon inte vill släppa taget om än men det gör inte så mycket. Hon får en morgon och kväll.
Skönt att nappen är väck iallafall, ser många barn mellan 3 &5 som fortfarande har kvar sina. Ser så konstigt ut tycker jag, dom är ju ändå ganska stora barn nu :)

Nu dricker jag kaffe framför brasan och tar en kopp kaffe.
Mamma jobbar em så hon är gullig och hämtar L vid 11 så jag slipper packa ner Noomi igen.
Börjar bli bedrövligt tungt att bära henne i babyskyddet nu!

Hoppas ni får en bra dag!
....................
Läkaren var givetvis sjuk idag, ringer på Onsdag. Denna väntan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar