onsdag 16 januari 2013

Bom bom bom

God kväll i stugorna!

Jag ringde vc idag, hade ingen lust men jag måste ju lyssna på lilla Olle. Och jag har ju kännt att hjärtat har slagit väldigt hårt stundtals.
Jag fick tid i eftermiddags.
Ett ekg gjordes, som såg bra ut.
Dock låg pulsen på runt 90 (!), i vilande läge.
Doktorn trodde att jag var nervös men det var jag inte, finns inte mycket som gör mig nervös nu för tiden.
Han ordinerade blodprover på bla ämnesomsättning och innan jag gick lyssnade han på hjärtat, och då hörde han blåsljud.
Så nu är det dags för mig att gå på ultraljud.

Jag o Kisse har ju nästan blivit experter på hjärtat det senaste så man har väl sina aningar om vad det kan vara.

Tycker att det är så konstigt, jag har under 7 års tid blivit utredd för dåliga blodvärden, brist på vitaminer osv osv osv
Men jag kan inte minnas att någon har lyssnat på hjärtat?

Ja, ja nu målar vi inte fan på väggen.
Det löser sig vad det än är :)
Finns värre saker!

Goder natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar