fredag 14 december 2012

Stolt

Luciafirandet var jättemysigt igår, första gången Leia stod kvar vid scenen hela tiden hehe =)

Alla barnen var jättesöta och duktiga!

 
Fina, älskade Leia!



Efter upträdandet såldes det fika, meeeen att fika ute i 10- kändes inte så lockande för många, och Noomi låg ju i vagnen.
Så vi gick hem till Pappa och fikade istället, väldigt skönt!

Idag har Freddy vart här och fikat, var längesedan vi sågs nu!
Det var jättemysigt att tjöta ikapp lite tid.

Fick jättefina tulpaner, älskar tulpaner (tidigt vårtecken)!!


Häromdagen fixade jag en tillfällig belysning bakom tvn, tog en vanlig läslampa och det blev inte så himla tokigt, men det blir ännu bättre när vi har köpt riktig!


Tanken sen är att vi ska härma J & C och ha liggande panel på den väggen och då kommer det bli ännu snyggare!

Nu ska jag koka nappflaskor och sen skriva ner ingredienser till julgodiset som ska bakas imorgon med mamma, moster, syrran, Leia o Noomi =)
Jag ska göra en fudge med nötter på tror jag.

Hoppas att ni får en fin Fredag!

Och förresten, det om att kommunen sparar in pengar på bad för barnen drar jag tillbaka. Det var fröknarna som inte ville längre har jag hört.
Så kan det va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar