onsdag 19 december 2012

slut

Jag är helt slut som artist känner jag, julledigheten kommer väldigt lägligt..
Ska bli superskönt att ha en extra hand här hemma!

Alla vakna nätter och missnöjd bebis på dagarna tar ut sin rätt, denna veckan har jag haft fruktansvärd pms också vilket inte gör saken särskilt lättare.

Jag hoppas att vi kan "låna" ut barnen några timmar under ledigheten och bara sitta i total tystnad framför brasan och kanske kolla på nån film.
Behöver verkligen ladda batterierna och bara va en stund.

Jag har gjort så knäppa saker det senaste, hjärnan funkar fan inte utan sömn.
Jag har vart nära att hälla i mått med kaffe istället för ersättning, slängt smutsig tvätt i soptunnan och blöjan i tvättkorgen osv. haha..

Idag kommer Camilla o Ellie och fikar, ska bli riktigt roligt att tjöta ikapp lite tid!

Satt och läste igenom min gamla blogg hela kvällen igår haha, riktigt roligt!
Dom flesta inläggen var från 2010 och jäklar vad mycket som har hänt sen dess och Leia var så liten =)
Hon var ca 10 månader när hon började gå och det betyder att det bara är ca 7 kvar tills det är full fräs på Noomi, men jag längtar tills hon blir lite rörligare och större nu. Kanske gör henne lite nöjdare =)

Nu ska jag röja upp lite här och varva ner medans N sover.

 
Julen 2010

 
 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar