torsdag 20 december 2012

Liten

Idag är jag inte stor kan jag säga. Har så ont i magen så jag tror att jag ska svimma, eftervärkar är ingenting om man jämför.

Men det var bara att bita i det sura och göra allt man skulle.
Ewa var söt och passade barnen medans jag åkte och gjorde allt.
Först Apoteket, hämtade p-ringarna som jag skulle hämtat i Januari, ställde mig på en handikappsruta för det är så krångligt att parkera där uppe. Och nåde den som säger nåt tänkte jag, en kvinna i mitt läge är inte att leka med!

Sen vidare mot Ica, var rätt lugnt faktiskt. Gick igenom min A4 sida med mat jag hade skrivit upp och kom ut med allt tror jag.
Där hade dom inte mitt snus, så vidare mot Fyndet och sen till Kisses jobb.
Allt var klart på 1 timma =)

När jag kom hem vart det skinande rent i huset, Ewa har lite damp så hon klarar inte av att sitta still tror jag.
Hon och Leia hade skurat och gjort jättefint! Tusen för den tjejer <3

Nu är allt uppackat, och äntligen lite lugn o ro. Bara en timma kvar till Kisse kommer hem och sen får vi se vad det blir i eftermiddag.

Lite kort på kidsen får avsluta





1 kommentar:

  1. JAPP du vet hur moster funkar hahahah nä man får väll göra livet lite lättare för dig ibland <3 såååå fina kort på dom finaste <3

    SvaraRadera