fredag 7 december 2012

Brrrr

God morgon i kylan!

22- hade vi som lägst inatt, jag var snäll och lät Kisse ta "min" bil idag då skrotbilen inte är den roligaste i kylan =)

Idag bär det av till Götlaborg även om det känns liiiite strävigt, inte för min del men är rädd att Noomi ska frysa, Leia har bra kläder och rör ju på sig som en tornado så där är det nog ingen fara.
Får bli många stopp i stugorna och värma oss tror jag.
Men jag tror nog att vi har gått igenom allt på ett par timmar, det roligaste ska bli när Leia åker karusell! Hon har velat det sen dom gjorde det i en pippifilm =)
Jag har själv aldrig vart på Liseberg på vintern så jag ser fram emot det väligt mycket och extra mycket nu när det är så mycket snö, blir ju lite mer känsla då.

Hade haft sån ångest om vi inte kom iväg, hösten har inte vart så rolig för Leia med renovering och när lillasyster kom med allt vad det innebar. Sen var vi ju bara lediga i en vecka hela familjen i somras så det känns bra att göra nåt roligt för henne, och det kan jag offra några frostbitna fingrar på =)

Bara hoppas, hoppas att vägarna är bra jag blir så nervös när det är spårigt och halt när barnen är med.

Nu är jag i full färd med att packa vatten, vantar, ersättning m.m m.m mycket att tänka på även om det bara gäller några timmar.

Ha en fin dag!







2 kommentarer: