onsdag 31 oktober 2012

Tjipp!

Full fräs kan man säga att det är.
Dels för att Leia har höstlov men också för att vi har börjat flytta in grejer i huset.
Idag har jag plockat in i skåpen och Kisse har skruvat upp gardinstänger.
Jag har hunnit med att pimpa dom flesta fönster också, lite kruxigt att få till det överallt med dom grejerna man har, är ju lite fler fönster att fylla nu =)
Men det går verkligen ingen nöd på mig, har fortfarande ett litet kruk och lampskärmslager hehe..
Det roligaste att fixa är ju klart barnens rum, speciellt Leias såklart för hon förstår ju lite nu och berömmer hur fiiiint det är.

Mamma o Pappa har inte mycket saker kvar nu så det kanske blir att vi sover första natten i huset i helgen. Kommer nog kännas konstigt men faktiskt helt naturligt för min del också.

Har kommit på en sak dom senaste veckorna och det är att jag knappt läser några bloggar längre, bara mina kompisars i stort sett.
Innan följde jag alla på bloggfamiljen, Magdalena, Stina-Lee, Amanda S och många fler.
Men när vi låg på sjukhuset med Noomi så tappade jag det och började inte med det igen. Kanske för att vissa saker känns mer viktigt nu eller så har jag kanske annat att tänka på helt enkelt.
Stina-Lee och Amanda har ju precis fått barn igen, också nummer 2.
Jag kände inte alls för att läsa om deras lyckliga stund, när dom kom hem till syskonet och allt var lyckligt och glatt och dom skrev om den där bubblan man infinner sig i.
Jag eller vi gick miste om det kan man säga så det kändes lite bittert faktiskt och ledsamt för att just den stunden aldrig kommer igen.
Men nu när jag lever med det och är lite positivare och gladare så känns det bara roligt att läsa om =)

Nu ska jag packa lite till och sen blir det veckans SOA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar