lördag 13 oktober 2012

Helg

Vilka fina och goa dagar det har vart dom sista dagarna!

Dagarna har rullat på, börjar vänja mig vid att ha 2 barn nu, och det mesta rullar på tycker jag. Morgonen är väl fortfarande stressig men det blir bättre och bättre =)
Har börjat ge Noomi ersättning typ 2 ggr om dagen för mjölken verkar sina eller nåt, precis som med Leia. Då ammade jag i 2-3 veckor och hon bara åt och åt och skrek och skrek och när hon fick ersättning så blev hon skitnöjd.
Samma med Noomi, hon äter till och från i 3 timmar, äter, sover en liten stund och sen äter hon igen. Med ersättning går det 3 timmar mellan som det ska vara och man får lite gjort.

Igår kom syrran hit vid 11 och hängde med till dagis och hämtade Leia, det var populärt =)
Sen blev hon kvar här till eftermiddagen och Ewa kom förbi en sväng också.

Kvällen bestod av Leias faviriträtt, tacos. Sen kollade vi på veckans SOA och däckade gott.

Idag jobbar Kisse en stund och jag och tjejerna har vart uppe sen 6 och myst, Leia ska åka till Isabella och rida och vi ska röja i förrådet.
Det är en stor fördel att vi har kunnat tapetsera, måla och flytta upp alla saker som vi inte använder typ som julsaker och vinterkläder.
Det hade vart jobbigt att ha ALLT kvar att flytta och göra när dagen kommer. Och nu är det inte många veckor kvar faktiskt =)

Fick på mig ett par vanliga byxor idag! Kändes fantastiskt skönt, spyr på tights och preggobyxor nu. Inte långt kvar till alla byxor passar igen, bara lite fett på röven som ska väck först =)

Hoppas ni får en fin dag!

Lite gamla pics..




1 kommentar:

  1. Tänk att leia varit så liten <3 puss goa du/ni moster

    SvaraRadera