måndag 3 september 2012

v 36

Välkommen ny vecka.

I Lördags hade jag och Leia mysigt, men hon blir så orolig när inte Kisse är hemma och frågar 1000 ggr vart pappa är, vad han göra, vilka han är med och när han kommer osv. =) Till slut somnade hon iallafall och jag kollade Pluras kök och inte mycket mer.

Igår vart jag förvånad när jag hörde Kisse tassa runt vid 8 snåret när Leia gick upp, han hade kommit hem tidigt så han var pigg igår.

Vi väntade en stund på en som skulle köpa våran säng men orkade inte sitta hemma och glo så vi åkte till IKEA istället och köpte en massa fina saker till huset.
Handdukar till badrummet, krukor, blommor, nya sängkläder, överkast till alla och massa annat smått. Tyvärr fanns bara halva Leia säng inne och halva våran så vi får åka tillbaka nån dag. Men vi fick med oss en hel tvbänk iallafall =)



När vi kom hem på kvällen så städade vi ur Leias nya rum och ställde in alla nya saker, så himla fint kommer det att bli. Och nu längtar man verkligen tills man kan ställa iordning allt!
 
Huset:
 

 
Gamla Aramis <3

 
 
 
Idag har vi våran lediga dag jag och Leia, hittils har jag städat toan och tänkte fortsätta rensa lite smått.
 
 
Ikväll ska Berit börja gympan! Ska bli så himla kul =)
 
Avslutar med förra veckans tjockisbild
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar